Ehdot

Better Hockey:n asiakkaana hyväksyt kyseiset maksuehdot:

VEROITUS

Kaikissa tuotteissamme, joita myymme EU:n sisällä, sisältää 25% veron.

MYYNTI ALAIKÄISILLE

Me emme sido sopimusta alle 18-vuotiaan kanssa ilman huoltajan hyväksyntää.

TILAUKSEN VAHVISTUS

Kun olemme saanneet tilauksesi, lähetämme vahvistuksen ja tilauksesi tiedot sähköpostiisi. Me kehotamme sinua tarkistamaan tilausvahvistuksesi, jotta tilaamasi tuoteet ovat oikeat. Jos jotain on epäselvää, kehotamme sinua olemaan meihin yhteydessä. Tilausvahvistus toimii myös kuittina.

MAKSU

Meillä maksaminen on helppoa, joustavaa ja varmaa. Erottelemme oston ja maksun. Ensimmäiseksi vahvistat ostoksesi ja tämän jälkeen valitset maksutapasi.

Laskutus ilman lisämaksua on mahdollinen maksuvaihtoehto, mutta pystyt valitsemaan seuraavassa kohdassa maksutapasi vaihdettavaksi korttimaksuksi tai suoramaksuksi internetpankissasi.

LASKUTUS

Kun tuotteesi lähtevät varastostamme, lähetämme sinulle laskusi sähköpostiisi. Lasku tulee maksaa 14 päivän kuluessa. Laskutuksesta ei tule ylimääräisiä kustannuksia. Kun maksat laskulla, niin tilauksesi saapuu sinun rekisteröimään osoitteeseesi.

KORTTIMAKSU

Meillä käy Visa, Mastercard ja American Express maksaessasi tilauksesi. Meidän 3D Secure System takaa sen, että maksusi on aina turvallista ja varmaa, kun asioit meillä Better Hockey. Meidän maksutavat on sertifioitu korkean tason turvallisuusvaatimuksella PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), joka takaa korekimman tason turvallisuuden maksaessasi kortilla.

Maksaessasi kortilla on sinulla mahdollisuutena valita toimituksesi haluamaasi osoitteeseen.

SUORAMAKSU INTERNETPANKISTA

Valitessasi suoramaksun maksutavaksesi, sinut ohjataan suoraan internetpankkiisi. Intternetpankissasi kirjaudut sisään käyttäjällesi verifioidaksesi itsesi. Rahat siirtyvät automaattisesti tililtäsi, kun olet hyväksynyt siirron.

Tiedot ehdoista ja meidän älykkäästä kassasta löydät:

https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/fi_fi/checkout

TOIMITUS

Me toimitamme kaikki tilaukset PostNordin ja UPS:n välityksellä.

Tilaus toimitetaan normaalisti 2-6 työpäivän kuluessa. Jos tuote ei ole varastossa, on siitä informoitu kotisivuillamme milloin tuote on arvioitu saapuvaksi.

POSTIPAKETTI

Pienmmät paketit lähetetään postipakettina postilaatikkoosi. Jos paketti ei mahdu postilaatikkoosi, paketti lähetetään lähimpään postipalveluntarjoajaan, joita on noin 1200 ympäri Suomea. Palveluntarjoajat ovat yleensä avoinna aamusta iltaan ja ne ovat auki myös viikonloppuisin. Saat tekstiviestillä lähetysnumerosi, kun paketti on noudettavissa. Ota mukaasi saamasi lähetysnumero ja henkilöllisyystodistuksesi, kun menet noutamaan pakettiasi.

HAE LÄHIMMÄSTÄ POSTIPALVELUNTARJOAJALTASI

Paketti lähetetään lähimpään postipalveluntarjoajaan, josta voit noutaa tilauksesi. Saat tekstiviestillä lähetysnumerosi, kun paketti on noudettavissa. Ota mukaasi lähetysnumerosi ja henkilöllisyystodistuksesi, kun noudat pakettiasi. Postipalvelun tarjoavia kauppoja ja ketjuja on Suomessa noin 1 200 ja ne ovat avoinna aamusta iltaan, sekä viikonloppuisin.

KOTITOIMITUS

Tilauksesi lähetetään kotiisi PostNordilla tai UPS:llä.

TOIMITUKSEN MYÖHÄSTYMINEN

Sinulla on aina oikeus kumota ostoksesi, jos toimitus myöhästyy. Me kehoitamme sinua peruuttamaan ostoksesi sähköpostitsesi tai kirjeitse, jotta molemmat osapuolet saavat dokumentin peruutetusta tilauksesta.

TUOTTEEN VAHINGOITTUMINEN KULJETUKSESSA

Jos tuote vahingoittuu kuljetuksessa, pyydämme teitä tekemään vahinkoilmoituksen meidän asiakaspalveluumme. Vahinkoilmoitus tulee tehdä sähköpostitse info@betterhockey.se tai puhelimitse +46 8 449 25 72. Ilmoitus tulee tehdä kohtuullisessa ajassa, kun olet huomannut vian. Siksi on erityisen tärkeää, että avaat paketin ja tutkit tuotteen tarkasti. Yritykselle tärkeää on se, että ilmoitus tulee 7 päivän sisällä.

Jotta asian pystytään käsittelemään parhaalla mahdollisella tavalla, niin pyydämme sinua säilyttämään tuotteen paketin, jotta se pystytään tarkastamaan. Riippuen viasta, toimitamme uuden tuotteen korvaukseksi, tai annamme alennusta tuotteesta.

PALAUTUSOIKEUS & ILMAINEN PALAUTUS

Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus. Tämä sisältää sen, että voit palauttaa ostoksesi 14 päivän sisällä. Palautusaika käynnistyy, kun olet saannut tuotteen. Jos palautat ostoksesi ja lähetät sen takaisin, niin maksamme koko summan sisältäen rahtikustannukset ja ylimääräiset kustannukset 10 päivän sisällä.

Palautettu tuote tulee lähettää takaisin käyttämättömänä alkuperäisessä pakkauksessa. Sinulla on oikeus avaa paketti ja tutkia tuotetta, mutta tuotetta ei saa käyttää.

Palautukset tulee toimittaa hyvin paketoituna:
Better Hockey
Tillverkarvägen 8
187 66 Täby
Ruotsi
+46 8 449 25 72

Liitä nimitietosi, tilausnumerosi ja palautuksen syyn lähettäessäsi palautuksen.

NOUTAMATON PAKETTI

Jos et nouda pakettia jodut maksamaan rahtikustannukset ja palautusrahdin.

TURVALLISUUS

Meillä voit ostaa varmasti ja turvallisesti! Me olemme Trygg E-Handel sertifioitu yritys, mikä sisältää, että olemme sitoutuneet seuraamaan tiukkaa vaatimustasoa. Tämä tekee meistä turvallisen yrityksen jonka kanssa tehdä kauppaa. Vain yritykset, jotka ovat vakaita ja virallisia yrityksiä saavat oikeuden olla sertifikaatioituja. Me olemme asettaneet korkeat vaatimustason siitä, että olemme erityisen tarkkoja identiteetistämme. Myös se, että meillä on turvalliset tavat käsitellä henkilökohtaisia asiakastietoja, käyttää turvallisia maksutapoja ja se, että meillä on vakaa taloudellinen tilanne tekevät meistä turvallisen yrityksen jonka kanssa tehdä kauppaa.

Me olemme Bisnode luottokelpoisuusluokka AAA-yritys, joita on vain 0,9% yrityksistä Ruotsissa. Tämä sisältää, että olemme luotettava liikekumppani, jolla on hyvä ja vakaa taloudellinen tilanne.

Meidän 3D Secure System takaa sen, että asiakas tuntee aina itsensä turvalliseksi tehdessään kauppaa Better Hockey kanssa. Meidän maksupalvelu on sertifioitu uuden tiukan sertifikaattivaatimuksen PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) mukaan, mikä takaa korkeimman mahdollisen turvan maksaessasi kortillasi.

HENKILÖTIEDOT

Me emme rekisteröi henkilötietojasi, emmekä anna niitä eteenpäin kolmannelle osapuolelle, lukuunottamatta yhteistyökumpaneille, joita käytämme taataksemme turvalliset maksutavat.

TAKUU JA REKLAMAATIO-OIKEUS

Meidän tuoteissamme on 1 vuoden takuu. Takuu ei, koske väärinkäytettyjä tai väärinasennettuja tuotteita. Takuu ei myöskään koske, jos emme löydä tuotteesta vikaa, tai jos vika on itseaiheutettua.

Takuu ei koske, jos olet tehnyt sisäisiä tai ulkoisia muutoksia tuotteeseen, kuten uudelleen rakentamista, paranteluja tai tuotteen ulkoista muuttamista.

Huomioi, että yrityksillä on erilaisia takuu- ja reklamointisääntöjä. Yritys saa oston yhteydessä takuuoikeudet, jotka valmistaja asettaa, joten takuuaika voi vaihdella eri valmistajien välillä. Yrityksellä ei ole omia reklamaatio-oikeuksia, paitsi takuuoikeudet, jotka valmistaja on asettanut.

Reklamoidessasi tulee sinun ottaa meihin yhteyttä puhelimitse +46 8 449 25 72, tai sähköpostitse info@betterhockey.se. Hyväksyttyämme reklamaation korvaamme sinulle kohdistuneet kustannukset.

Palautukset tulee lähettää hyvin paketoituneena erillisessä pahvilaatikossa meille osoitteeseen:
Better Hockey
Tillverkarvägen 8
187 66 Täby
Ruotsi
+46 8 449 25 72

Liitä nimitietosi, tilausnumerosi, palautuksesi syy ja tilinumerosi, jotta voimme maksaa sinulle takaisin.